hr communicatie - 360° branding - engaging people
hr communicatie - 360° branding - engaging people

Oproep deelnemende bedrijven pilootproject: The Candidate Experience


maandag 24 maart 2014

Oproep deelnemers pilootproject

Engaging People is op zoek naar bedrijven die willen stil staan bij de impact van hun rekruteringsproces op de beleving van sollicitanten. Vormt uw sollicitatieproces een positieve belevenis of krijgen mogelijke werknemers net een negatief beeld van uw organisatie doorheen hun parcours als sollicitant?

Negatieve ervaringen zorgen voor een minder efficiënte rekrutering maar kunnen op lange termijn ook behoorlijk schadelijk zijn voor uw employer brand of uw werkgeversmerk. Het loont dus de moeite om bewust stil te staan bij de manier waarop u omgaat met sollicitanten en de percepties die dat van hun kant oplevert. 

Op welke manieren komen potentiële werknemers met uw organisatie in aanraking? Welke indrukken doen ze op? Krijgen ze voldoende feedback? Voelen ze zich persoonlijk behandeld? Wilt u dit allemaal beter in kaart brengen, dan is deelname aan het piloot project van Engaging People een interessante keuze. Neemt u deel, dan bent u zeker dat u meer inzicht krijgt in welke stappen van uw proces belangrijk zijn en waar de eventuele struikelblokken zitten. U krijgt ook een aantal concrete aanbevelingen en evaluatiecriteria mee om dit op te volgen en bij te sturen. What's in it for Engaging People? Wij gaan op zoek naar een bepaalde vaste methodiek om deze analyses zo efficiënt mogelijk te kunnen uitvoeren, rekening houdende met het gegeven dat elk bedrijf en elk rekruteringsproces anders is.

Geïnteresseerd?

Geef een seintje!

Bekijk onze presentatie voor meer inzicht in de aanpak en methode van deze studie.

Candidate Experience Analysis

 

 


Nieuws over candidate experience, rekrutering, werving en selectie, kandidaten interviewen