Employer
Branding
Setup

Een analyse en communicatieplan om zelf aan de slag te gaan.
Employer
Branding
Maintenance

We steken de handen uit de mouwen en bouwen concreet aan uw werkgeversmerk.
Employer
Branding
Analysis

Hoe ziet de arbeidsmarkt u echt? Wat zoekt uw doelgroep? Hoe kan u daar op inspelen?
Candidate
Experience
Analysis

Hoe ervaren sollicitanten uw organisatie? Engaging People bevraagt ze!

Employer Branding: the Basics (according to us).

Trefwoorden: employer branding, employer value proposition, corporate brand, enmployer brand, recruitment, rekrutering, werkgeversimago, werknemers

Van plan uw employer branding en HR branding een niveau hoger te tillen? Hoe begint u daaraan? Vooral door te beseffen dat u al over een employer brand beschikt!

Want hoe beschrijven uw huidige werknemers u? Wat wordt er vandaag over u verteld op de arbeidsmarkt? Wist u dat dit eigenlijk uw employer brand is? Inderdaad, iedere organisatie beschikt over een employer brand, willens nillens. Maar misschien wilt u graag wat sleutelen aan uw bestaande imago als werkgever? Bijsturen naar de toekomst.  Misschien hoort u soms wel eens minder positieve verhalen. Dat kan. Waar wilt u naar toe? Kan u dit ook waarmaken? Welk type werknemers wilt u aantrekken? Kan u hun verwachtingen inlossen? En hoe zit uw corporate brand in elkaar? Kan uw ideale employer brand hier voldoende bij aansluiten? Beter nog, kunnen de twee complementair zijn en elkaar versterken?

En vervolgens: wat vindt uw doelgroep van nieuwe medewerkers zelf belangrijk? Of nog concreter, hoe kan u hen best bereiken? Want welke communicatiekanalen gebruiken zij zelf spontaan? Welke boodschap gaat u hen via deze kanalen geven? Niet allemaal even gemakkelijke vragen, maar wel allemaal vragen waar u en uw organisatie over moeten nadenken. We geven u graag onze insteek mee: bekijk onze basisstappen voor het uitbouwen van een sterk merk